Naše přijímací zkoušky nanečisto

Naše přijímací zkoušky nanečisto: z čeho vycházíme, jak to u nás probíhá, jaké předplatné si vybrat a jak si rozložit přípravu?

Jaktože máte tak vysokou úspěšnost u ostrých zkoušek? (99 %*)
Jaktože máte tak vysokou úspěšnost u ostrých zkoušek? (99 %*)

Již několik let (od začátku projektu) se zaměřujeme pouze na jednu věc – pomoci co nejvíce deváťákům dostat se na jejich vysněnou střední školu. Díky tomu můžeme přípravu dělat pořádně, propracovaně a soustředěně. Příprava je absolutně cílená.

Dodržujeme vše do puntíku jako Cermat, takže naše deváťáky nic nepřekvapí. Nikdy bychom si nedovolili mrhat vaší energií a hrát si na věrnou simulaci, a přitom poskytovat neaktuální testy, nedodržovat formát zkoušky a nerespektovat bodování…

Celý proces přípravy je navržen přesně na zkoušky Cermat. Naše žáky nezatěžujeme doučováním látky, která nebude u přijímacích zkoušek Cermat vůbec potřeba (např. AJ nebo obecné studijní předpoklady). Žáky učíme pracovat s formátem testu Cermat, díky rozsáhlému know-how upozorňujeme na všechny záludnosti testů a naše přijímací zkoušky nanečisto konáme v naprosto věrné simulaci, kterou do detailu pilujeme. Žáci chodí na naše přijímací zkoušky nanečisto v naprosté většině opakovaně. Na termínech zkouškových simulací mají možnost se se spektrem úloh důkladně seznámit. Díky tomu ví přesně, jak úlohy při ostré zkoušce řešit a díky mnoha pokusům se zbaví stresu. Stejně tak se zaměřujeme na strategii psaní testu, takže náš každý deváťák jde ke zkoušce se svým originálním plánem úspěchu.

*Zdroj: dotazníkový průzkum provedený ve dnech 24. 6. – 8. 7. 2024; dotazník vyplnilo 1 315 z 7 160 oslovených absolventů našich přijímaček nanečisto. Přečtěte si notářský zápis k naší statistice.

Bude mi příprava u vás stačit?
Bude mi příprava u vás stačit?

To záleží na každém žákovi, jeho ambicím a přístupu. Většina žáků a rodičů bere přípravu u nás jako formu doučování – přijdou k nám více než pětkrát a projdou si celé spektrum úloh (každý víkend jsou nové testy, ani jedna úloha se u nás neopakuje dvakrát). Doma se následně k testům díky klíči s postupem řešení vracejí. Důležitá je práce s vlastní chybou, tedy opakované řešení úloh, které žákovi nejdou. Je důležité v přípravě neustále pokračovat: psát další testy, poznávat široké spektrum úloh, trénovat práci se záznamovým archem, zrychlovat při řešení úloh, být více v klidu. To všechno je možné jen s opakováním, které vám velmi doporučujeme!

Samozřejmě jsou ale i žáci, kteří si u nás přijímačky vyzkouší jednou, aby pracovali se stresem a seznámili se s formátem zkoušky. Ti se pak standardně věnují domácí přípravě mnohem více času i úsilí – výuku u nás nahrazují doučováním atd.

Každý žák je jiný, jinak zvládá učivo, stres i specifika standardizovaných testů. Na přípravu má také velký vliv náročnost přijímacího řízení – na jedné škole stačí získat 30 bodů z 50 z matematiky i českého jazyka, na jiných školách musíte získat 45 z každého předmětů. Základní klíč, podle kterého zjistíte, kolikrát byste měli na náš kurz přijít, najdete níže v otázce “Kolikrát by k vám měla dcera přijít, aby pro ni byla příprava přínosná?”.

Kolikrát by k vám měla dcera přijít, aby pro ni byla příprava přínosná?
Kolikrát by k vám měla dcera přijít, aby pro ni byla příprava přínosná?

Přijímačkový den nanečisto výrazně pomůže zlepšit výkon u ostré zkoušky už při jednom vyzkoušení. Žáci zažijí podmínky jednotných přijímaček, otestují si svůj výkon pod stresem a získají přehled o tom, jak zvládají práci s archem a jak si stojí ve srovnání s vrstevníky. Abyste maximalizovali efekt přijímaček nanečisto, rozhodně doporučujeme přijít vícekrát. Už od pěti a více pokusů žáci projdou většinu spektra testových úloh (každý termín jsou jiné úlohy, do jednoho testu není možné obsáhnout celé spektrum úloh, které se může u zkoušek objevit). Při více pokusech získáváte také více vypovídající přehled o tom, jak si žák stojí v porovnání s ostatními, ostatně i ostré přijímačky mají dva termíny se dvěma různými testy.

Pokud se intenzivně připravujete a máte např. individuální doučování, mělo by vám stačit 3–5 pokusů rozložených od listopadu do dubna, abyste se seznámili s podobou testu, odbourali stres a naučili se pracovat se záznamovým archem.

Pokud chcete mít naše přijímací zkoušky nanečisto jako hlavní formu přípravy a využít výkladu jako formy doučování, případně pokud pokulháváte v jednom či obou předmětech, doporučujeme minimálně 10 pokusů rozložených přes celý školní rok.

Rádi vám poradíme a společně vybereme přípravu na míru – stačí nám zavolat či napsat e-mail.

naše přijímací zkoušky nanečisto

8 komentářů: “Naše přijímací zkoušky nanečisto”

  1. Opletalová napsal:

    Dobry den, dcera by i kdyz se hlasi na sestilete gymnazium rada prisla na online kurz nyni o vikendu. Uci se od rijna s online pripravou daneho gymnazia, take dela sama testy, parkrat zkousky na necisto na nekterem z gymnazii s velikym rozptylem bodu treba od 18-43, pricemz 18 mela naposledy. Pry nestihla priklady. Asi potrebuje jeste vic informaci, ktery z nyni nabizenych poslednich vasich vzdelavani online by jste doporucili jako podporu? Vim, ze se jedna o pripravu devataku. Ale i presto. Dekuji

    • Eva Vojáčková napsal:

      Dobrý den, dcera to s námi o víkendu určitě zkusit může, ale jelikož má zkoušky na šestiletý gympl za pár týdnů a psala by u nás deváťácký test, zbytečně bychom ji rozhodili příklady, které ji u zkoušky nečekají. Daleko raději vám doporučím projít si chyby v již vyřešených testech a domluvit se na testové strategii, kterými úlohami začne, které nechá na později a které třeba úplně vynechá. Držíme palce!

  2. Iva F. napsal:

    Dobrý den, u matematiky zaznamenáváme pokles úspěšnosti u vašich testů, dceři se zdají testy těžší s rostoucím časem. Běžně se u testů Cermatu z minulých let (2019-23) pohybuje 35+ bodů z M, u vás již podruhé výrazně méně. Je možné, že kombinací modelových příkladů spíš „vyzobáváte“ těžší varianty? Děkuji za informaci. Děkuji moc.

    • Eva Vojáčková napsal:

      Dobrý den,
      děkuji za váš dotaz. Naše testy přesně vycházejí z těch od CERMATu jak skladbou a zastoupením typových úloh, ale i náročností. Tu si na týdenní bázi ověřujeme, aby vždy kopírovala křivku úspěšnosti testů od CERMATu. Plošně tedy můžeme říct, že jsou naše cvičné testy stejně náročné jako ty od CERMATu. Určitě se je cíleně nesnažíme udělat ani lehčí, ani těžší.
      Je nicméně normální, že dceři některé úlohy přijdou náročnější, zejména nyní, ve fázi přípravy. Stejně tak jsou týdny, kdy řekne, že to bylo snazší než od CERMATu. Byť jsou testy strukturálně stejné a mají stejné zastoupení typových úloh, obsahově se samozřejmě liší a testují jiné jevy, takže ten subjektivní pocit je normální a vychází z toho, co v testu zrovna bylo. 🙂 Snad je to takto srozumitelné a přeji mnoho zdaru v další přípravě!

  3. Alena Zárubová napsal:

    Stále zmiňujete střední školu, ale já bych rád na gymnázium. Jsou mi tedy tyto testy k něčemu ?

    • Eva Vojáčková napsal:

      Zdravíme, ano, určitě, CERMAT testy jednotné přijímací zkoušky a i naše testy přijímaček nanečisto jsou stejné pro všechny maturitní obory středních škol, tedy jak pro gymnázia, tak pro střední odborné školy. Hezký den!

  4. Simona napsal:

    Je běžné, že druhý test nanečisto dopadl hůř než první? Začínám trochu panikařit.

    • Adam Motloch napsal:

      Dobrý den, určitě! Vůbec není důvod k panice, v průběhu celé přípravy se budou výsledky měnit, každý test Vám může sednout jinak. Dobré je si nad nepovedeným (ale i povedeným) testem sednout, projít si své silné a slabé stránky a na jejich základě pak postavit studijní plán. Jak si správně učivo rozvrhnout, jakou metodu zvolit a dalším otázkám se budeme věnovat na našich nedělních večerních webinářích, které jsou pro naše studenty zcela zdarma.

Položit dotaz

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *



Zpracovávám objednávku

DEVÁŤÁCI: Zbývá méně než 20 % prezenčních míst. Děkujeme za enormní zájem a důvěru.

Přihlásit se nyní
Zavřít